Merhaba arkadaşlar covid-19 geçirdim 3 aya yaklaştı hayla koku alamıyorum tad alamıyorum ama gece 1 buçuk civarı ağzımın içi zehir gibi oldu yutkunmak dahi istemiyorum o iğrenç tad olacak diye içimi bulandırdı resmen o tad bide kulağım tıkanmış doktora gidip yikattirmam gerek acaba kulağımın tıkanıklığından dolayı olabilir mi benim gibi başına gelen var mı lütfen cevaplarsanız sevinirim bunaldım artık ya virüsten ağzımın igrenciliği yada kulağım tıkalı ondan diyorum bilmiyorum 3 aydır bu ağzımın bozukluğu beni mahvetti ama bugün ayrı bı zehir gibi oldu resmen ağzımın içinden dolayı uyuyamıyorum 😓