hazalinannesi1705 20 yaşında erkek kardeşim var küçük yastane beri kekemesi vardı ama bir ara duzeldi bu akşam teelfnla konuştuk inanilmaz ilerlemiş kekemesi takılıp kalıyor yavrum ya çok üzülüyorum .. 😔 yaşayan vardır belki çare bulurum diye yazmak istedim
CankizimRavzam hazalinannesi1705 canim bende kekemeyim yani takiliyorum ve kelimeler bi tuhaf cikiyor agzimdan yuvarliyorum surekli acaba diksiyon dersine falan mi gitse
Koalammm hazalinannesi1705 Ne zaman başladı peki öncesinde muhakkak yaşadığı unutamadığı bir travmasi vardır onu bulup çözerse normal konuşur
nurelem hazalinannesi1705 canım benim kardeşimde aynı yaslarda hemen hemen küçükken damdan düştü ve kekemelik başlamıştı arada bir yine yapıyor, doktor ayna karsısında sürekli konusasacak demişti biz sürekli konusturmustuk bir de sesli kitap okutuyorduk
Emineyilmazz hazalinannesi1705 canım benim kardeşimde 2001 doğumlu. 15 yaşına kadar asla kekelemezdi. Şimdi özellikle heyecan yaptığında fena kekeliyor konuşamıyor eli ayağına dolaşıyor bizde çok üzülüyoruz diksiyon kursuna göndermek i istiyoruz gitmiyor. Lisede çok yazamazdı. Okul müdürü akrabamızdı zor idare ediyordu.acaba okulda Bi öğretmeni mi bunu korkuttu bilmiyoruz kesinlikle psikolojik Of
hazalinannesi1705 CankizimRavzam canım genellikle sessiz harflerle başlayan kelimelerde zorlanıyor mesela Tayfun dicek ya ttttttttttaayfun diye takılıyor bı ara hiç sesi çıkmıyor dili içine kaçıyor . Gitti ama yok belli bir dönem duzelip tekrar böyle oluyor 😔
hazalinannesi1705 Koalammm bende öyle düşünüyorum aramızda 4 yaş var biz çok sorunlu bir evde buyuudk babam iki eşliydi aile apartmanı annem kuma sürekli ezilme hor görülme aile içi kavgalar 😔 ben bu yaşımda hala tirnak kemiriyorum erkek kardeşim de kekeme 😔😔😔
CankizimRavzam hazalinannesi1705 ahh kiyamam ileri demekki uzulme gecer gecmezsede yapacak bisi yok canim sıkmayın guzel caninizi RABBIM dermansiz dert vermesin bende bazen agliyorum cunku kimse ne konustugumu anlamiyor bakkalda 1 ekmek diyom adam veriyo 2 pazarda 2 diyom adam veriyo 1 bazen esim bile anlamiyo beni tekrarliyom yok toplum icinde artik kafami salliyorum cunku kelimelerim karisiyo
Poncikbirannis hazalinannesi1705 cok üzüldüm gerçekten. İlla bir yolu vardır bilgim yok ama doktorlarla falan görüsseniz
hazalinannesi1705 Emineyilmazz kıyamam ya öyle uzuluyorum ki anlatamam , bende küçükken ailede çıkan bı kavgadan etkilendiğini düşünüyorum 😔 ne olacak böyle 😭
Emineyilmazz hazalinannesi1705 ya ailede kavga yoktu ama o hep kavga ederdi aşırı kavgacı. Şuan daha iyi gerçi. Ama hala var ergenlikleri malum yaşından dolayı İnşallah düzeleiler
hazalinannesi1705 Poncikbirannis sağolun 🤲ilaç bile kullanıyordu ama yine de ilerlemiş kekemesi , üzerinde durucam bundan sonra bir yolu muhakkak olmalı
Srhnzlcn hazalinannesi1705 merhaba öncelikle yaşı büyük olduğu için kendini kontrol edebilir dil terapistiyle görüşmenizi öneririm özel eğitim merkezlerinden yardım alabilirsiniz.. terapistiniz programı belirler ancak genel ve sık kullanılan yöntem yavaş sakin nefes vermeden nefes kontrolü sağlayarak kaplumbağa gbi konuşmaktır.. genelde öğrencinin takıldığı ses ile başlanabilir..örnegim taş tak tas gibi tek heceli kelimeler okutulur ancak kelimenin başında nefes alınır yumuşak ve sakin okutulur.. daha sonra 2 heceli 3 heceli cümle düzeniyine gecilir.. bu şekilde nefes kontrolüyle çok rahatlayan çocuklar var bi deneyin bnce☺️ Tabi burda en önemlisi kendinin istemesi
hazalinannesi1705 CankizimRavzam çok geçmiş olsun sıkma canını dermanı vardır muhakakk 😔😔 Rabbim yardımcıniz olsun
CankizimRavzam hazalinannesi1705 amin kuzum amin INSALLAH bende istiyom akici konusmak INSALLAH kizim bana cekmez