Mirac_21032019
eder kesin niye etmesin😌 bende oğlumu 2,5 yaş için anaokuluna yazdırdım bakalım en geç orda başlar konuşmaya😅 her şeyi anlıyor tepki veriyor ama konuşmak istemiyor. Önceden çok konuşurdu ama bıraktı tamamen. Ben ama benimkinin 2 dil ile büyümesine yoruyorum tüm her şeyi 🤷🏼♀️