Mihrimahinannesi Doğum yapalı 3 ay oldu. Elbette böyle bişey bekliyordum ancak evin heryeri saç, hele banyoda içimden ağlamak geliyor, tutam tutam dökülüyor 🥺 bulabildiğiniz bi çözüm yolu var mı merak ettim.
Tulay_34 Mihrimahinannesi malesef 6 ay bıttı benımde cok dokuluyor care bulamadım ben kuaf marka tuzsuz sampuanı onermıslerdı ben denedım ama fayda gormedım
Blkns12 Mihrimahinannesi benim de bebeğim 4 aylık aynı sorunu yaşıyorum evi süpürmekten bıktım kel kalıcam artık ama yok çözüm bulamadım. Doktor demir eksikliğinden olabilir dedi takviye alıyorum vitamin takviyesi de alıyorum ama fayda görmedim zamanla geçecek inşallah :(
Mom076 Mihrimahinannesi bende doğum yapalı iki buçuk ay oldu ve saçlarım acayıp bir şekilde dökülüyor saç telinden tiksindigim kadar hiç birşey den tiksinmiyorum ama her yer saç oluyor bugün hele dedim kesin başımda saç kalmamış avuç avuç döküldü
Semipermeable Doktora gittim o da resmen cekeceksin dedi, moralim 0! Zaten saci cok olan biri de degilim /(
Pinars Moralini bozma. Benimde dehşet döküldü sana anlatamam yani o saçları görünce psikolojim bozuluyordu. Çok saçım vardı baya baya döküldü ön taraf açıldı hatta. Tam 3 sürdü böyle aşırı dökülme. Sonra yavaşladı kan değerlerim vs hep normal çıktı doktor yapacak bişey yok dedi. Önlerden de bebek saçlarım çıktı. Hala dökülme var ama çok değil.
durumelegimm Mihrimahinannesi mevsimsel de olabilir ama benimde fena halde dökülüyor. Halelles bana çok iyi geldi kesti2 3 yıkamada
Addie487 Benimde tutam tutam saçlarım dökülüyor ve oğlum tam bir saç avcısı ellerinden sürekli saç topluyorum hallelesi deneyeyim bir ne kaybederim ki? Nerelerde satılıyor?
Defnolita Mihrimahinannesi Resmen beni anlatmışsınız.Benim de doğum yapalı 3 ay oldu.İnanılmaz dökülüyor.Hallales şampuanı ben de duydum.İşe yarar mı acaba? Kullanlar var mi ki ?
Addie487 Ek-istanbul evet baktım çokmuş da parası, 3 lü satılıyor bir süre daha böyle gidelim geçmezse alacağım 😬
Umay_ Mihrimahinannesi Doğum sonrası dökülme çok normal. Hamilelikte hiç dokulmeyen,hep büyüme evresinde kalan saçlar birden dökülmeye başlıyor doğumdan sonra. Yenileri çıkıyormuş ama merak etmeyin. Benim de 3 aylıkken başladı. Bayağı dökülüyordu.Su an 4 aylık hala dokuluyor ama daha az. Zaten normalde de az saçlı biriyim. Ben zeytinyağlı defne sabunu başladım dalanin. Dogal olduğu için. İyi geldiğini düşünüyorum. Haftada 1 kere de aktardan aldığım yağları karışım yapıp bakım yapıyorum. Şimdilik iyi gidiyoruz 😊
Aybuke90 Mihrimahinannesi 1 yaşında ve hala dökülüyor. Ben de halalles kullandım. Maalesef işe yaramadı. Saç yapısı ile ilgili olabilir. Benim saçım kuru yapıda. İki şampuanını bir arada kullandım. Yine olmadı. Şimdi yine pahalı ama davines sipariş ettim. Yanına da Dalan’ın saç maskesini bakalım. Hallales çoğu insanda işe yaramış. Ben de mühendisin oğlunda görüp aldım. Bana fayda vermedi ama görüyorum ki çoğu kişi memnun