sonsuz17 Kullanan memnun mu sorunlu mu almayı düşünüyorum arzum marka gelmişti sonradan gördüm katalogda bu nasıl acaba 🤷♀️
sonsuz17 Keloglan35 ztn blender vardı da mikseri hızı iyi mimi tatlılar için almayı istiyorum bide robot
Keloglan35 sonsuz17 yanı ben memnunum iyki almışım diyorum hatta kayinvalidem de mağazadan alıcakti ne zman geliyor a 101 e ordan alıyım ondada
Keloglan35 sonsuz17 hızlı ve güzel ben daha önce arzum kullandım hemen yandı motorlu bunu sert bile kullanıyorum maşallahı var yani
Keloglan35 sonsuz17 arzum sakin alma motoru çabuk bozuluyor benimki şuan çöp bir şekilde babanın altında bekliyor