mtmcn dlyozy ben de avent kullaniyorum kizim 16aylik oldu iyi ki almisim diyorum fiyatini kesinlikle hakediyor.
Ek-istanbul dlyozy çevremde herkes o makinalra gerek yok buharda pişirme aparatı al dediler onu aldım kullancam
tugceilealin dlyozy avent aldim inanilmaz elim kolum kizim suan 11 aylik inanin uykusuz geceler yok dis yok atesler vs derken bizde cok yoruluyoruz.insan bazen usenebiliyor ek gida konusunda.ama makine cok pratik.fiyat olarak fazla gelirse baska markalara da bakin kiwi vs bime bile geliyor.onemli olan pratik olmasi hepsi ayni isi goruyor.Ben aldigimda daha uygundu makina ama indirim yakalayabilirsiniz belki 29 ekimde vs olabilir
Miine Bn 2. El sayfasından 80 liraya aldım arzum iyi gibi henüz ek gıdaya geçmedim ama denedim gayet güzel , hem yumurta pişiriyor, hem biberon ısıtma özelliği de var