[silindi] Arkadaşlar merhaba, Kepek nedir bilmezdim. Yaklaşık 1 aydır pul pul kepek kazıyorum saç derimden. Şampuan falan da değişmedim yıllardır aynı şampuanı kullanıyorum. Birisi zeytinyağı sür sonra yıka dedi. Artık kaşımaktan kanatıyorum. Başına gelipte çözüm bulan varsa önerileri bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏼💐❤️
YazCilegi [silindi] Doğumdan sonra vücudumuzda oldugu gibi saçlarımız ve saç derimizde de değişimler oluyor. Bende aşırı saç kurulugu yasıyorum. Saçlarınızı ıslak toplamayın bir de çok sıcak suyla duş almayın bakalım.
KuzeyiinAnnesii [silindi] hindistan cevizi yağı 🌸 sürün saç diplerinize saçlarınıza gün boyu bekletme şansınız varsa bekletin hatta bi kaç kere yapın kepeğe , konağa iyi geliyor 🍀
[silindi] YazCilegi Asla ıslak bırakmam zaten, yazın bile. Çünkü migrenim var hemen başım ağrır. Ama kış olduğu için sıcak duş alıyorum mecburen. Biraz daha ılık deneyim. Teşekkürler 💐
KuzeyiinAnnesii [silindi] bende hiç kepek problemi yaşamamışdım doğumdan sonra oldu Bi kaç kere yaptım Hem saçlarım yumuşadı hem kepeğim geçti oğlumada konak için sürmüşdüm hem saçları gürlendi hem konağı geçti İnşAllah sizede iyi gelir ❤️
[silindi] Efemmmm Varsa öyle bir şampuan denerim valla. Evet birisi söyledi zeytinyağını bu akşam yapacağım. Teşekkür ederim 💐
GmzSnn [silindi] çok sıcak suyLa duş aLıp birde kepek gitsin diye kaşıyarak yıkarsanız dahada çoğaLacaktır saçınıza nem maskesi uyguLayın 😊 boyatıyosanız boyadan kaynakLıda oLabiLir 😊 sık sık yıkamayın saçınızın dibinin nemi kaybetmemesi için😊
[silindi] GmzSnn Yok saçımı hiç boyatmadım. Ama evet sıcak suda kaşıyarak yıkıyorum 🙈 Arkadaşlar birkaç öneride bulundu onları deneyeceğim. Teşekkür ederim 💐