Anne19 anne sütü veriyorsunuz o yüzden 10 gün yapmaması normal ben çok kez doktora sorduğumda bu yanıtı almıştım bir kişi mama ver demiş eğer kilosu iyiyse ve doktorunuz önermediyse mama vermeyin anne sütü ile beslenen çocuklarda çok normal bir durum eğer rahatsız etmiyorsa ve kabız değilse kısaca ıkınıp çok ağlamıyorsa gayet normal