Cansukly Merhaba sevgili anneler: 7 aylık kızım var. Yürüteç mi almalıyım hop hop mu almamalıyım karar veremedim. Tavsiyelerinizi merakla bekliyorum, şimdiden çok teşekkür ederim 😍
Gamzeveipek Cansukly bende yürütece karşıydım kendimce okuduklarımdan sonra kullanmam diyodum. Babannesi almış sürpriz yapmış.şimdi kullanıyorum bi yerde kurtarıcı oluyo size yemek yapmaya fırsat tanıyo mesela. Koyup iş yapabiliyosunuz gözünüz arkada kalmıyo gibi gibi. Ama çok bindirmemeye çalışıyorum yine de zaten artık yürümek istiyor yürüteci kendide çok istemiyor.