Minikdipsy Allah yardımcın olsun seni o kadar iyi anlıyorum ki çok zor birinin senin yanında olması gerekiyor. Ben annemi çağırdım sağolsun geldi 2 hafta yanımda kaldı sonra beni götürdü 1 ay onda kaldık. Geldik ama yine aynı herşeyimiz. 40 I küçüksün düzelir dediler olmadı 2 aylık olsun dediler olmadı . Şimdi 5,6 aylık olsun geçer diyorlar ama geçmiyor. Ben bildiğin biri aradığı zaman ağlıyordum . Yemek yapamıyorum açıkıyorum sütüm olmuyor yiyemediğim için dışardan söylemek hiç aklıma gelmiyor sonra ara ara dışardan söyledi yemek. Eşim sağolsun oda işten gelip yardımcı oluyordu. Yemek tarif ediyordum yapıyoruz. Bakalım ne zaman düzelincek dururmumuz. Benimde vücut ağrım çok vardı. Sen yanına birini çağır yoksa vücut ağrın devam eder birinin sana bakması lazım . ANNEM sağolsun İYİ Kİ VAR. Geldi bana baktı.