Merhabalar bi şey soracağım ya gece gece yatamadım bel ağrısından yine. 4 ay önce spinal sezaryen oldum. Doğum, doğumdan sonrası, iyileşme süreci, dikişlerim her şey çok çabuk düzeldi. Hatta sezeryan olduğum günün gecesinde ayaklandım. Ama aylardır bel ağrısı çekiyorum spinal yapılan yerde. Sadece orası çıldırmak üzereyim. İlaç krem hiçbir şey fayda etmiyor. Geçiyor mu bu?