Elaae evet ben atlattım karantinamiz bitti belirtim başladıktan ilk 4 gün bilmedigim için dikkat etmedim ama öğrendikten sonra lavobo dışında kaldığım odadan dışarı adim atmadım hiç bi şekilde mutfağa bile mecbur kalirsam oda maske ve eldiv3nl3 çok şükür ikisindede tek belirti olmadan bitirdik bu süreci ben karantinamin 5 gününu hastanede geçirdim çok zor bi süreç allah yardımcınız olsun