Bu gün aldım 2,8 tog bebegim 7 aylık .
Sadece atletle yatırdım. Vücut sıcaklığı süperdi. Yalnız ense kafa kısmı ter içindeydi.
Ev 22 derece. Kafası ensesi çok terlemişti. Hemen çıkardım tulumu. Ne yapıcam ne giydircem bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz? Birde 1,7 tog var. O da ince. Bu sefer de içine kalın giydirmem gerekecek. O zaman da terleyecek. Bi akıl lütfen 😕😕