Aselduru88 Arkadaşlar çok uzun değil ama kendi arabamiz ile yarın 2 saat uzağa gidicez önerileriniz nerelerdir ağlayacak zaptedemiycem diye panik oluyorum gaz ilaçlarını herseyini yanıma alicam başka ne yapabilirim ne alabilirim yanıma
bitterikolata Aselduru88 arabada sakinleşiyor mu benim de kolikti bu bebekler genelde arabada sakinleşiyor salladığı için benimki nefret ederdi daha çok kudururdu ama seninki nasıl
TutuKelesh Aselduru88 kolik bebeklere arabada yolculik çok iyi gelir. Bize doktor önermişdi benim oğlan da kolikdi. Mis gibi uyuyordu.