Anneler merhaba, deli gibi kaşıntım sonucu gittiğim doktorda uyuz olduğumu öğrendim. Vücudumda çok sayıda döküntü vardı 2 aylık bebeğimde hiç döküntü yoktu. Doktor bebeğime de bulaşmış olabileceğini söyledi. Kwellada kremi doktorun söylediği şekilde kendimde üç gün bebeğimde iki gün kullandım. Lekeler baya söndü bu gün 8. Gün ve göğsümde ve koltuk altımda dün yeni döküntüler çıktı. Bebeğimi mümkün olduğunca korumaya çalışıyorum ama emzirdiğim için tam anlamıyla olmuyor tabi. Bu gün yüzünde minik minik sivilcemsi döküntüler çıktı, vücudunda hala bir şey yok. Bunlar uyuz mu yoksa tahriş midir acaba ? Her ihtimale karşı kendime tekrar ilaç uygularken bebeğime de uygulamak istiyorum. Wilkinson Pomad bebeklere ağır geliyormuş, bebeği uyuz olanlar bebeğinize hangi losyonu kullandınız ve en önemlisi yüzüne uyguladınız mı ? Bilgisi olanlardan yazmasını rica ediyorum. Piskolojim çok bozuldu.