Mervea
[bilinmeyen] 7 ay 25 günlük olduk dün ilk dişi çıktı gece uykuları bizimde öyle her saat kalkar meme vermeden sakinleşmiyor Yatağında sağa sola dönüp duruyo
Mervea
[bilinmeyen] ağzı devamlı akıyordu eli ağzından şıkmazdı hep bi huzursuz diş çıkarmadan bi kaç gün öncesinde hiç kusmadığı gibi kusmya başlamıştı
Tospagam
[bilinmeyen] ahh ahh resmen kapanmayan yaram. 8 ayı geçtik geceleri gram uyku yok kucakta bi güzel uyuyo beşiğe koyduğumla uyanması bi oluyo. Çıldıracam resmen dişte yok bizimki yaramazlıktan böyle bide uyanınca dalga geçer gibi sırıtıyor kız kızabilirsen 🥰🥰
Denizmelisa
[bilinmeyen] 7 ay 6 günlük 2 haftadır böyle 😂 basıyor yaygarayı,🙈 Büyüdükçe düzeleceğine daha kötü oluyor 😊
Papatyam
[bilinmeyen] bende aynı dertten muzdaribim. Kızım 7 ay 8 günlük. 5. Ayına kadar iki üç saatte bi uyanırken 5. Aydan beri saat başı kalkıyor , artık bunu da geçtim gecenin ıkisinde üçün de uyanıp 3 dört saat uyumuyor. Zaten sonra ben işe gidiyorum uykusuz biçare. Çok yoruldum, çok biktim artık. Hayat enerjim tükendi. Umudu kestim ben bu böyle gider 😣😣
Aysell
Papatyam al benden de o kadar, ayni durumdayiz 😯
Dorukannesi
[bilinmeyen] ay benimki hic uyumuyor yapmadigim denemedigim kalmadi yok benim bebe huysuz ya
syma_guzell
[bilinmeyen] ayni bende sinirddn olecem uyutamiyorum bi çocuk uykusu gelince niye uyumaz karni tok altı temiz gazi yok delircem sonunda hastanelik olacam gecede sürekli uyaniyo aç fln değil bunada eminim sen çocuk bulursan banada yardım et yoksa kafayı yiyecm 😁
Denizmelisa
[bilinmeyen] ama happy kids ne diyor bu ay diğer aylara göre daha az uyur diyor, 😂
Zamanlagelen
[bilinmeyen] 6 ay 3 gunluk oglum neredeyse saatte 2 satte bir uyaniyor benimkinin uyanma sebebi kendi kendine uykuya donemiyor o yuzden her seferinde de emmk istiyor oyle boyle bir 6 ay gecti bakalim ben artik umut etmiyorum ne nasil isterse oyle 😊 yok 6 aydan buyuk bebekler gece kesintisiz 10 saat uyuyabilirmis varsa oylesi bende isterim ama cevremdeki cogu bebek boyle takmamayi ogreniyorum😀
Hazarr
Bizde 6 cı ay aşısından sonra böyle olduk dünde bir post vardı 1 aydır uykuya hastet kaldık gece kaç kere uyanıyo saymıyorum artık uyanıyo emeden tekrar dalamıyo meme bağımlısı gibi olduu umarım biran önce düzelir 😥👼🏼
Papatyam
[bilinmeyen] evet işin garibi uyanınca gayet mutlu,ağlamak yok.
Denizmelisa
[bilinmeyen] hahaha bu iyiydi 😂😂
Hazarr
[bilinmeyen] kesinlikle aynı şeyleri yaşıyorum birebir anlatmışsınız sanki bizim yaşadıklarımızı
Zamanlagelen
[bilinmeyen] hadi yaa .. ben sebep bu diye kendi basina uyumayi ogrenmesi icib bikac ugrastm sonra biraktim .. demek ki dediginiz gibi olabiliyorr kendi uyumaasi da cozum degil 😊 bebek ya kim bilir icinde neler yasiyor ah anlayabilsek
Zamanlagelen
[bilinmeyen] bebegi sabaha kadar 1 2 kalkan annelerin mucizesi ne acaba 😊
Meyra
[bilinmeyen] 5 ay 5 gunluguz son 1 haftadır geceyi gündüzü karıştırdım surekli yatağa yatıp kalmaktan her yerim tutuldu😂😂önceden boyle değildi acikinca uyanırdı kizim neden böyle oldu anlamadm.. Ama dün gece uyuturken 4 defa fatiha okudum ve uykuya dalana kadarda nebe süresinin 9.cü ayetini okudum faydasi oldu En azndan 5 kere kalkmadı yani cok zor uykusuzluk yaaa
Hazarr
Acaba diş belirtisi olabilirmi bugün biraz ateşimizde var huzursuz bazen diyorum keşke kullanma klavuzları olsa neden olduğunu bilsek çözüm hemen bulsak 🙏🏻
Deryadeniz63
Benim bebegimde uyumuyor dis belirtisi olmamasina ragmen ayni durum bide ben calisiyorum gunduz iş gece bebek
İs yerinde zombi gibi oluyorum artik 🤦♀️😅
Buglemim06
Benim kızımda 7.5 aylık simdiye kadar hic uyanmadan sabaha kadar uyudugunu gormedim her saat basi uyaniyor ve agliyor oturuyoruz artk sabahlara kadar buyudukce duzelir dedim ama daha beter oldu ben artik huy olarak goruyorm akışkanlık yapmış 😒😒
Buglemim06
Ama bu ay daha bi zorlandim piskolejim bozuldu resmen bebe agliyor ben agliyorum gunde 2 saat zor uyuyorum nerdeyse bi yandan kendi kendimi teselli ediyorum gececek sabir diyorum saglikli ya buna sukur ben uykusuz kalsamda olur diyorum ama uykusuzluk cok kotu birsey gercekten dün esime bosanalim bile dedim tabiki sirf bebe uyumuyo diye degil herseyi dert etmeye basladim off gecse bu gunler bi yandan buyusun biran once istiyorum bi yandan hic bu kadar kucuk olmayacak bidaha bol bol degerlendiriyim diyorum cok karmasik durumlar 🙄 😐