Snmaydn İyi geceler kızlar oğlum 4 aylık kaka sıklığı son 1 aydır azalmıştı eskiye nazaran 3 günde bir gibi yapıyordu ama 1 haftadır yapmıyor gaz çıkışında bir sorun yok ama doktorumuzu aradım ben yinede duphalac ver sabah akşam 1 ölçek dedi hiç istemesemde bu tarz ilaçları kullanmayı bugün kullandım. Sorum şuki ben öğlen 1 ölçek yani 5 ml kadar gecede 5 ml kadar verdim ( prospektüsünde öyle yazıyor) yanlış birşey yapmamışımdır umarım gece vermekle ve miktarında çünkü prospektüsü biraz kafa karıştırıcı geldi bana bileniniz var mı kullanan bu aylarda? Ne kadar verdiniz? Huzursuzluk ishal vs yaptımı? Zaten atak döneminde oğlum.🙁 + Sadece anne sütüyle besleniyor.
esmerayes Snmaydn ben ogluma kullanmistim 2 3 kez evet kakayi yaptirdi ama yaptirmadan oncesi faciaydi cunku felaket karnini agritmisti gaz yapiyo bu surup dogumdan snra bende kullanmistim karin agritiyo baya bi bide gunluk 5 cc verilebilir diye biliyorum ben
durukusum06 Snmaydn benim kızım da 3 ay 20 günlük bende duphalac kullanıyorum ama bizim doktor sabahları aç karnına bi tatlı kaşığından biraz fazla vsr dedi ben baştan 5 çay kaşığı verdiö yapmadı arttır dedi 6 çay kaşığı veriyorum 1 kere sabah aç karnına rahatlıkla yapıyor
ulkerkerimova Snmaydn benim kızım gabızdı cerraha götürmüşdüm 5 cc ver dedi baktın yapmıyo 10 yine yapmasa 15 dedi. Bizimki 15de yaptı. Bitkiselmiş bi zararı yokmuş
Lidya-t Sadece anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar normal diyorlar. Ben hiç vermiyorum zaten gazını falanda çıkarıyor. Ama 5-6 günde bşr yapıyor.
kaganege benim bebeğim bazen 10 gün yapmadığı oluyor, sadece anne sütüyle besleniyor doktoru normal olduğunu söyledi gazı yada sancısı olmuyor. Kaka mevzusu mama takviye alıyorsa 5 günü geçmesini istemiyor doktorlar genelde.