A101 in taytı ahahah müthiş güzel iç göstermiyor ve hafif sanki üstünzde yok gibi ben cok seviyorum yaz da kış ta giyiyorum ha bide bu iç giyim dükkanlarında da var taytlar ordan da aldıgım oldu onlarda cok güzeldi her bakımdan oralara da bakablrsin hemde cok ekonomk 20 30 40 tl ye fıstık gbiler