Çok ıstahsız gün içinde bısı yemeıyor önceden gece maması yerdı uyanmazdı bukadar acıkıp uyanıyor saat bası bıberon almıyor formül mama sevmıyor emmıyor zaten ne vereceö ben buna açıkmaması için hast olduğu içim bısı yemıyor bu arada suanda ıyı bıraz hafıf hafıf düzelmeye başladı ama hala yemıyor