Zynpsare Bir göğsüm bebeğim emmediği içim doğduğunda mastit oldu.Şuan 8 ay oldu ama o göğsümde süt diğerine göre azdı bir haftadır iyice azaldı ne yapabilirim
Papatyaseverr Zynpsare mastitlik süt azaltöaz açıldıktan sonra diğeri gibi güzel emzirdiyseniz yada sağdıysanız zaten iki gögüste aynı miktarda süt üretmez
Papatyaseverr Zynpsare ne kadar mesela yarı yarıya kadar bile fark olabiliyor canım,tabi herkesin aynı olcak diye birşey yok