Bebeğim 4 aylık sabahtan beri çok huysuz normal de böyle değil uzanınca çok ağlıyor sanki bir yeri ağrıyormuş gibi ve meme emerkende demin ağladı kaldırdım gezdirdim ama bir yeri ağrıyor gibi çok ağladı susturdum şimdi sallıyorum acaba doktora gitsem mi bide ağlayınca şeffaf burun akıntısı oldu normalde hiç görmemiştim ama ağladığı için olabilir mi