Kızım 10 ay 15 günlük geceleri çok sık ağlayarak uyanmaya başladı karnını doyurup yatırıyorum 1 saat sonra ağlayarak uyanıyo gece boyu böyle diş değil sizin bebeklerde böylemi gece boyu ayağımda sallıyorum resmen uykusuzluğumu geçtim nesi var diye düşünüyorum sürekli atak mı acaba ?