Biraz farklı olcak ama bende ki sorunu başka yaşayan yada sebebini bilen var mı merak ettiğim için soruyorum. Doğum yapalı iki ay oldu özellikle bacaklardaki tüylenme çok ciddi arttı hatta hamilelik öncesinden daha kötü oldu diyebilirim bu hormonlar dan kaynaklı mı başına geleniniz var mı