Dtggtd Arkadaslar bebegim.o kdr emiyoki artik sutum dayanmiyor yetmiyor bebegim tam 2 aylik geceleri mama vermeyi dusunuyorum hangisini onerirsiniz 🙏
Pinareslem Dtggtd Benim bebeğimde 2 aylık çok emiyor doyumuyor. Doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum.
06-ikra-06 Dtggtd ben bebelac gold kullanmanı tavsiye ederim ne gaz ne başka bir sıkıntı yapmadı bize hip falan acayip pahalıya geliyor sonradan zorlar . Hatta şuan bir yaşımızı geçtik normal bebelac a döndük gold heryerden bulamıyorum.