canim benim ki buyuk 1 yasinda ama uygulamami anlatayim size… siringayi full serum fizyolojikle dolduruyorum lavabiya kafasini egerek dizimde oturtuyorum. sonra bir burun degilden komple sikiyorum siringayi. diger deliginden ne varsa cikiyor. sonra da aspiratorle de cekiyorum rahatliyor yavrum. 6 ayliktan beri uyguladigim bir yontem doktorunuza danismadan yapmayin siz yinede..hatta youtube da bu tarz yontemle ilgili cok anlatimli video var. faha sonraki uygulamaa da oteki burun deliginden sikarak devam
ediyorum