Mother_ jinekolog doktoruna gittim Cnm, dedim böyle sivilce gibi şeyler çıkıyor ve geçmiyor. Hemen tahlil aldı ( smear testi )sonuçlar çıktı Bir iki gün sonra, doktor dedi tedavi olman lazım ,ilaçlar ,fitil, iğneler yazdı bir sürü . Papilomavirüsü olmuşum. Tedaviden Bir ay sonra çıkan şeylerin hepsi gitti geçti, bir daha da çıkmadı🙏🏻