Nazifmete Merhaba arkadaşlar oğlum 18 aylık ,ben çalışıyorum onun içİn gündüZleri dadısı bakıyor ,üç haftadır altını aldırmak istemiyor ağlıyor ,zorla alıyoruz pişik vuruk kırık vs yok ,sizde de böyle oldu mu zaman zaman neden olur ve ne kadar sürer
AybarsMomy Nazifmete bilmiyorum ama dadısına güveniyor musunuz? Ay devir öyle kötü ki aklıma hep kötü şeyler geliyor .
Busraata Nazifmete dadısını bir süre gozetleyin devir cok değişik bir devir,daha onceden varmiydi bu durum yeni mi oldu,18gunluguz bizde de ayni hoslanmiyor hiç kiyameti kopariyor da sizin büyükmüş ay olarak takip etmekte fayda var
Senemmm11 Nazifmete fikrim yok üstte kalsın ama dadısını bi gözetleyin kendisine güveniyor musunuz. Devir çok değişti artık herşeyden herkesten korkar olduk. Oğlunuza da birkaç soru sorun ne biliyim anlar mı bilmiyorum da işte ablayı seviyor musun sana napıyo seninle oyun oynuyor mu ne oynuyorsunuz falan anlatabilir az çok anlarsınız