Regen Mercimek2 emzik kullanıyormusunuz? Bizimde 57 günlük. Akşam altını temizliyorum. emziriyorum 2 memeyi. Doyduğundan emin oluyorum. Gazını çıkarıyorum koynumda uyuyakalıyor. Eğer koynumda uyumazsa ağzına emzik verip beşiğine koyup sallıyorum öyle uyuyor
durumom Gokceperi bugun hiiiç uyumadı uyusun diye yıkadık bide 😯 uyumuyo hala uyanık. Resmen pili bitti stres yumağı oldum başım çatlıyor ağrıdan
Yagmur05 durumom 52 günlüğüz dün gece hiç uyumadı ayağımda sallıyorum uyuyor beşiğe koyuyorum 10 dk snra uyanıyor. Sabah ettik yine uyumadı öğlen 1.5 saat kdr uyudu o kadar. 1 çay kaşığı anason verdim ilk defa bakalım etki edecekmi çok zor uykusuz kalmak 😥
durumom Yagmur05 yinede vermeyin bence ya 😦 bi doktora danışın ama zararlı olduğunu düşünüyorum 😥 sonuçta alkol maddesi
Yagmur05 durumom netten baktım ama annelerde süt arıtıryormuş gaz söktürücü ve mide rahatlatıcı özellliği varmış zinco gaz ilacında bile bulunuyormuş. Alkol maddesi evet ama zararlı değilmiş ztn 1 damlasını içiyo