Bende 6 lt ve 3.5 lt var. 6 lt çoook kocaman 2 kişi için. Hatta 4 kişi için bile çok büyük. 3.5 lt bence ideal hem daha hafif kullanımı daha kolay daha pratik. Çok memnunum mutfakta elim ayağım. Zamandan her türlü tasarruf. Yemek kaygımı azaltan kafamı rahatlatan mutfağımın gözdesi kendisi 😁