Duruuu Kizlar bebegim 4,5 aylik grip oldum ben ona gecmemesi icinde vermek istiyorum ihlamur verebilirmiyim ne kadar verebilirim
Alya33 Duruuu Benim bebeğim şuan 3 aylık ve öksürüğü var verdim verebilirsin 2 3 çay kaşığı yada nane limon geçmiş olsun...
Zeynar Duruuu Ben 2.5 aylikken verdim grip oldugunda ilac kullanmadan atlattik.Bir de yarim sogana karanfil saplayip gece basucuna koydum rahat nefes alsin,mikroplari kırsin diye.
pasaninannesi Duruuu benim Bebeğim alerjik olduğu İÇİN vermiyorum bronşit olduk geçirir diyorlar ama korkuyorum. Kendim nane limon filan içiyorum zaten emdiği için bizden geçer ona direk vermek bana yanlış geliyor biraz 🤷🏼♀️
ErtugrulAnnesii Duruuu doktorunuza danışın. Burda anason rezene ne bulursa veren anne çok. Ben 6. Aydan sonra doktoruma danışarak verdim, demletmeyle yapılıyor ve sadece çiçekleri demlenicek demişti. Kaynayan suyun içine çiçekleri atıp bekletyorum yani.
Obsesifk Biz 8 aylığız artık 2 günde bir demleyip içiriyorum gerçekten bağışıklığını güçlendiriyor. Kimi yerde doğumdan itibaren verilebilir yazıyor ama en sağlıklısı doktora danışmak.
_Rukayye Duruuu Doktorumuz hasta olunca ıhlamurun içine birkaç damla anne sütü damlatıp içirmemi istemişti.öksürüğü varken sabah akşam içirdim Allahın izniyle ilaçsız geçti..
Begum Bebeğime 1 aylık olduğundan beri gaz sancıları başladığı andan itibaren bir çay kaşığı ıhlamur verdim. Ek gıdaya yeni başladık 6 aylık şu an ve doktoru kahvaltısına ıhlamur verdi. Bence verebilirsiniz midesini rahatlatır gaz sancısına iyi gelir bağırsaklarını yumuşatır hem de şifa.
nurayuzun Duruuu benşm kızım 3 aylık evde herkes grip olunca korktum 2 çay kaşığı içirdim gün aşırı valla gaz problemide kalmado kabızlığıda gitti keşke daha çnce verebilseydim dedim