Gugugugu bizimki de almıyor öğürüyordu aventi almayan hşç birini almaz dediler yılmadım ne emzikler denedim almadı. Şu an 3,5 aylık ve 4 ay atağına girdi sürekli bişeyleri ağzına götürmeye emmeye başladı. Bende bunu fırsat bilip nuk kauçuk emzik aldım kendi sütüme batırıp verdim tuttu. Okuduğum yorumlarda farklı aylarda emzik tutan bebekler var belki sizinkide azdaha büyüynce tutar