Ceyhun ayni seyi yasadim oglumun 2 aylikken gobek deliginde egzama cikti doktor receteli bir ilac verdi onunla gecirdi ama malesef icinde kortizon var ve o zaman bebegimin alerjik olacagini soyledi aynende oyle oldu kahvalti yapmaya baslayinca icindeki yumurta alerji yapti kusturmaya ve vucudunda kizariklar yapmaya basladi alerji testi yaptirdik ve yumurta alerjisi cikti. Suan iki bucuk yasinda hala yumurtaya alerjisi var ve cildi icin doktor mustela urunleri kullanmami onermisti hala kullaniyorum egzamamiz bir daha tekrarlamadi cok sukur