TYE Sevgieymen Ya bizde aynı sorum var ama doktor bişey vermedi biagaia kullan dedi zaten kullanıyodum ama
Sevgieymen ebrukoca16 ne zamandır kullanıyorsun cnm bebeğin kaç aylık bu arada benim ki 2 buçuk aylık
ebrukoca16 Sevgieymen bizde 2.ayında başlamıştık ama yine doktora danışın isterseniz doktor herhangi bir sakınca olmaz baktınız işe yarıyo kullanmaya devam edin sürekli demişti bizdede bağırsak,huzırsuzluk ve kakalarda mukuslar vardı hep
Sevgieymen ebrukoca16 çok geçmiş olsun canım vizede ömür boyu kullanacak dedi günde kaç sefer veriyorsun anne sütü ilemi veriyorsun
TgbSG ebrukoca16 merhaba herhangi bir sorun ile karşılaştınız mı bunun için ? Benide bugün aradılar sağlık ocağından böyle bir durum için ama çok merak ettim. Nedenini size ne söylediler acaba
ebrukoca16 Sevgieymen canım ben direk ağzına damlatıyordum günün aynı saati ac tok diye birşey dememişti
ebrukoca16 TgbSG bizde kakada cok mukus varmı bide hep huzırsuzdu akşamları geceleri doktorda bağırsak sistemini rahatlatır diye vermişti