Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Park beşik kullanan anneler bakabilir mi ?
mervenurdzz
Ara katı ne zaman çıkardınız acaba ?
Nur98
mervenurdzz
biz 7 gun sonra 6 aylik olacagiz ara katta yatiyor daha
Obsesifk
mervenurdzz
7 aylıkken
pnr01
mervenurdzz
bizim beşiğimiz çok güzel sallaniyor oğlumu beşikte sallayarak uyutuyorum
[silindi]
mervenurdzz
Henüz ayağa kalkamadığı içine düşme tehlikesi yok. 8. ayda çıkarıcam.
Mucizemmmm
[bilinmeyen]
bizde almayi dusunuyoruz iyi sallniyomu bbgim sllmaya aliskin