Freud Kızlar merhaba bebeğim 16.aya girdiğinden beri öyle sinirli, huysuz ve ağlak ki anlatamam. Zaten genel olarak zor bi bebekti ama artık bebeğimi tanıyamıyorum. Bi 4.ayda böyle cok net uzun hissetmiştim bi de şimdi. Var mı önerisi olan yaşayan?
Freud Yigitkomuz_ ben 2 yaş sendromuna pek inanmıyorum yani bu başka bi şey gibi geliyor bana. Yeni bi şey mi öğreniyor, sınırlarımı mı test ediyor anlamadım🤷🏻♀️
Elifhafsa1 Bizimkide ayni 14 ayligiz sürekli ağlıyor yanndan ayrilmami istemiyor bende ’ne yapacagmi bilmiyorm insallah geçicidir
1-Prensesannesi Ya benimkide bir yere gitmiyor yabancı eve girmek istemiyor mağazalara girmiyor sadece çikolata oyuncak vb. Tarzı yerlere giriyor karşı varmı başına gelen böyle , üstelik ağlarken kusuyor