Arkadaşlar bebeğimin kulağında iltihap vardı doktor ilaç vermişti 10 gün kullandım bıraktım ben birsey de demedi bırak ve ya kullan diye geçmiştir diye düşünerek bıraktım ama bebeğim iki gündür çok huysuz hiç uyumuyor acaba geçmemişmidir hiç başına gelip ilaç kullanan varmı ve ya kaç günde geçer tekrar ilaçlara devam etsem mi ☹️