UmayDuruMom canım bebeklerin olması gereken sıcaklık yani ev sıcaklığı 24-25 dir en doğrusunu yapıyorsn bana göre cok giydiriyorsun sana tavsiyem atlet,çorap,ayaklı tulum yada atlet çorap uzun alt,uzun kollu badi giydirmen ve üzerini tek kat pazen olur tek kat cok kalın olmayan battniye olur.Bebeği cok kalın giydirirmeye cok alıştırma sonra herşeyden nem kapar,benim bebeğim 3 aylık böyle giydiriyorum yeni doğnda olsa böle giydirirdim,vucudubub sıcaklığını ensesinden ve gögsunden anlarsın,Yenidoğan her zaman hapsurur hapsurması cok iyidir burnundaki tozlar cıkıyor