Deletedmom384 merdomvedogam lokman hekim hastanesinde hale hanım var çok iyi bi doktor tavsiye ederim biz de bu hafta sonu oraya kontrole gidecez
Aras-ve-annesi Hafsamm çok tatlı dilli Güler yüzlü bi kadın. Herşeyi anlatıyor söylüyor ve başarılı. Kardeşim orda yeni doğan yoğun bakım hemşiresi o önermişti hale hanımı. Memnun kaldım
Zalimsin Hale hanım çok iyi kızım doktorlardan korkar ama hale hanım çok sakin yaklaşmıştı ve çok iyiydi ben ilk defa memnun kaldım bı doktordan ama Nur hanım için de çok iyi şeyler duydum