Merhaba, işe başladım ve bebeğime annem bakmaya başladı. Bu 1 hafta boyunca gece birden bire bağırarak ve korkarak uyanıyor. Öyle ki ben bile korkuyorum 😓 ve saatten sonra da asla uyumuyor. Sabaha dek oturuyoruz. 1 haftadır ne uyku ne bişey.
Kesinlikle gün içinde bişeylerden korktu ama ne bu bilmiyorum. Anneme soruyorum gündelik aktivite diyor. Bu durumun gece terörüne dönüşmesinden korkuyorum belki de öyledir.
Karşılaşan var mı? Ne yapmamız lazım? Şimdi uyudu ama inanın içim hiç huzurlu değil. Dua da okuyorum.