Aliferman Kizlar benim oğlum 34+2 de doğdu şuan 11 ay 8 günlük tutuna tutuna yürüyor emekliyor bir iki saniye ayakta duruyor sizce normal mı yürümesi için daha zaman var mı dersiniz ?
OzlemAlisa Aliferman 18 aya kadar vakit var, bikac saniye de duruyorsa gitgide o sure uzayip yürümeye baslayacaktir. Benm kizimda erken doğdu yaşında yürüdü
OzlemAlisa Aliferman 18 aya kadar vakit var, bikac saniye de duruyorsa gitgide o sure uzayip yürümeye baslayacaktir. Benm kizimda erken doğdu yaşında yürüdü
OzlemAlisa Aliferman 18 aya kadar vakit var, bikac saniye de duruyorsa gitgide o sure uzayip yürümeye baslayacaktir. Benm kizimda erken doğdu yaşında yürüdü
efelettin Benim oğlum erken yürüdü ama iki kuzeni 13-14 aylıktı yürüdüklerinde. 18 aya kadar normal diyor doktorlar ☺️
Zeynaa1 Aliferman benim kzim da 40+2 de doğdu 11 ay 7 günlük aynı sizin gibi tutunarak adım atıyor bir kaç saniye ayakta kalıyor bence normal
yasinsmommy Aliferman benim oğlum 21 aylikti yürüdüğün de hiç bir sorunu yoktu Allah’a çok şükür çok kafaya taktım niye yürümüyor etmiyor diye gitmedigimiz terapi ve doktor kalmamıştı halbuki hersey normaldi sonra bir gün kendiliğinden yürümeye başladı çok şükür
Ccansuu Aliferman kızım da 34 haftalık yürüdü şu an 15 aylık bir haftadır yürüyor ama onunla bir doğup zamanında doğan arkadaşlarımın çocukları da yeni yürümeye başladı çok normal 🌱
3pasaannes67 Aliferman 11+2 günlük 3 adıma kadar atıyor sonra düşüyor şimdilik bi kaç gündür böyle yaşına yürür diye düşünüyorum
Ebrudefne- Aliferman kızım 10 buçuk aylıktı yürümeye başladı gayet iyi bence bebeğiniz… Her çocuk farklı oluyor
Ccansuu Aliferman kızım da 34 haftalık yürüdü şu an 15 aylık bir haftadır yürüyor ama onunla bir doğup zamanında doğan arkadaşlarımın çocukları da yeni yürümeye başladı çok normal 🌱
kokusudalin Aliferman 10 aylık yürüdü ama her bebegin gelisimi farkli sonicta tutunuyorsa yurumesi yakındır 😊