Tazeanne0134 Hafizenr valla o çocuğun isteğine göre değişir ama 1-1,5 yaşına kadar mecbur kullanılır diye düşünüyorum
Esiladuru Hafizenr 4 aylikken kullanmaya basladim 2 yasinda hala kullaniyorum bu bizim 4. Bebek arabamiz
Deletedmom365 Lidya-t Hayalimde ki arabayı bulamamak diyelim :D chico lite way baby force beneto rival vs vs :D
Kuzey-41 Deletedmom365 bende hayalimdeki arabayi buldum ama hem pahali hemde elimde 2 tane var onlar nolacak diyorum 😀
Kuzey-41 Hafizenr kabin bebek arabasi diye geciyor markasini unuttum şuan cok hafif kendi kendine katlaniyor tek basina bi yere gitmek icin cok pratik bir araba
Tugba10-5 Bizde concord neo var içine beni koysalar gezerim 😀 dağ taş bayır dinlemeyen araba tuzlu ama değer
Esiladuru Hafizenr canim oyle marka takintim yok açıkcası isimi görsün yeter dedim siradan bir bebek arabasi aldim kullanıyorum