Yasenin Merhaba ben tecrübeli değilim, bebeğim henüz 4 aylık ama bu ısırma meselesi ile alakalı ilerde belki başıma gelir diye geçenlerde bir doktorun videosunu izledim yazmak istedim o yüzden. Şöyle ki; kızınız her memenizi isirdiginda isırmak yok deyin ve memenizi kapatın. Sonraki emzirme zamanını geldiğinde yine isirirsa yine aynı şeyi deyin ve kapatın. Sonunda bunun yanlış birşey olduğunu anlayıp isirmayi bırakıyormus. Tek cümle: ısırmak yok 😀 deneyin isterseniz. Kesin çözüm demişti. 😊