Merhaba benim oğlumda hiç sevmez hep ağlardı. Yüz üstü durma onun için işkence idi. En son salona kocaman bı yorgan serdim yumuşacık üstünde zaman geçirsin diye… Yüz üstü döner birşey alır hemen toparlanıp otururdu. Emekleme belirtisi geç, yüz üstü durmuyordu.. sonra birden uyku için tam alacaktım ayağa bı kalktım beyfendi emekleye emekleye gidiyor 🙈🙈🙈 8.5 aylık falandı.. belki fikir olur size de 🌼