Emos01 Kızlar merhaba , bebeğim 2.5 aylık kanguru almak istiyorum ama hangi marka alsam bilemedim. Birde kullanmalı mıyım yoksa kullanmamalı mı bilemedim önerilerinizi bekliyorum ☺️
Apalie Emos01 İlkay baby kullanıyorum ve memnunum. Ancak dördüncü aydan önce önermiyorlar. Ben dördüncü aydan sonra kullanmaya başladım
Gecesmom Emos01 tereddütte kalarak solomom baby almıştım ama gayet güzel başka bişey alma gereksinimi duymadık
S1903 Emos01 stokke marka aldım bende. Bebeğim daha 2 aylık.artıı kullanmaya başlayacağım 3 yasına kadar da kullanılıyor. Ama her şeyden önemlisi Avrupa ve ABD standartlarında en sağlıklı kanguru sertifikasına sahip olması.
Emos01 EzgiDuru eşimde onu araştırıyor arkadaşları önermiş. Aslında özelliklerini bilmeden ebebekten bir tane beğendim hatta fiyatı da uydundu 60 liraydı. Ama normal kanguru ergonomik olanlardan değilmiş. Araştırdıkça öğrendim
Miss06 Biebunde bebegim 2,5 aylik mamadus marka aldik daha kullanmadik ama yenidogan kullanimi icin uygun
Emos01 Miss06 galiba yenidoğan aparatları oluyormus kangurunun, benim minik kucakta gezmek istiyor , sürekli taşıyınca da kol güç kalmadı haliyle
EzgiDuru Emos01 biraz buyuk olsa derdim neyse alin onu diye ama cok kucuk daha konforlu bir sey alsaniz daha iyi
Zeydor Mamadus ve solomonbayb gercekten ıyı yeni aldım ben de bizimki biraz mızmızlanıyor ama alısır umarım
Emos01 Zeydor denemem için arkadaş verdi benimki sevdi evin içinde gezdiriyorum bende bakayım bu markalara
Emos01 Apalie hadi ya 😕 gün içerisinde çok ağlayınca yarım saat takıyorum biraz dolaşınca uyuyor zaten. İnşallah zararı olmaz