Kızlar delırıcem 1yasında oğlum yenı gırdi yasına hıcsby yemıyor mama dahi ıcmıyor ne versem tükürüp çıkarıyor övüyor yemekleri çorbaları 1cay kaşığı alır bdha asla yemez zayıf ve kısa boyu gelısmıyor da yemeyınce ıstah açıcı vitamın aldım hala aynı 😔