Eda1984 Kızlar kızım tutunup siralıyo ayağı kalkıyo fakat destekli ve parmak ucunda. Doktorumuz bi nöroloğa gidin dedi bende pazartesi ilk pediatrik fizyoterapistine randevu aldım. İçinizde aynı durumu yaşayan varmı ?