MNMD
CemreKerem35 evet öyle bakıyorum ben de ama. Etraftan herkes eli soğuk olunca ayyyy üşümüş mü diyo, burnu soğuk olumca ayy üiümüş mü, hapşırınca ayy üşüyo bu çocuk. Kafasına şapka tak bilmem ne diye diye beni de paranoyak yaptılar. Kendimi bebeğin ısındığına ikna edemiyorum