nikimikedi7 Bsrsn bizim evimiz de 20-22 derece arası oluyor,ebebekten aldığım 1,5 tog olanlardan kullanıyorum.içinde kolsuz body ve ince bir pijama takımı ya da tulum giydiriyorum.ne terliyor ne üşüyor.