Rubby 3 aylık bebeğim her gece uyumadan önce en az 1,5 saat inanılmaz ağlıyor sinirleniyor. 11 buçukta başlıyorum uyutmaya ve 2 buçukta anca uyutuyorum. Gece uyku saati yaklaştıkça moralim bozuluyor? Sadece benim bebeğim mi böyle 😅😅
Dilekbodur Rubby çok geç uyutuyorsunuz uyku saatini geçiriyorsunuz bence ondan ben 8 de en geç yatağa alıyorum Uyutuyorum benimki de 3 aylık
Dilekbodur Rubby gün içinde 2 saatte bir uyutun. Arkadaşın dediği gibi Akşam 6 dan sonra yatırmayın. 7-8 arasında besleyin yatırın.
Dorukmomy Rubby bizde 3,5 aylığız en geç 21.30 da uyumuş olur oda eğer ağrısı varsa falan öyle andan yoksa 20.00-20.30 civarı gece uykusuna yatar.
BurakAlp Biraz geç uyutuyorsunuz aslında ben uyju etğitimi aldım. Akşam 6dna sonra gündüz uykusuna yatırmamalısınız 7 bucuk 8 gibide gecenuykusu için uyutmaya başlamalısnız. Böylece cok yorulmadığı iin uykuya daha kolay dalıyor. Benim bebeğimde cok ağlardı uykuya geçemezdi bir türlü gözünden uyku alardı.
Rubby Dilekbodur bunu nasıl yapabilirim yaa bana da söyleyin 😢bende cok istiyorum uyku saatini makul bir saate çekmeyi işe başlamadan önce
Dilekbodur Rubby bebeğinizi gözlemleyin uykusu geldiği zaman mutlaka uyutun. Gün içinde mutlaka uyutun. 2 saatte 1 yapın bunu. Zamanla alışacaktır akşam da uyku saatiniz en geç 9 olsun. İllaki bazen huzursuz olup bu saate uymadığı zamanlar olacaktır ama zamanla bu düzende gitmeye başlar. Benimki gündüzleri gözleri ovalıyor anlıyorum uykusunun geldiğini yatırıyorum hemen
Rubby Dilekbodur gündüz 2 saatte 1 uyuyor mutlaka ama gece uzun uykusu cok zor oluyor iste. 8 de uyutmaya başlasam cok kısa uyuyor uyanıyor gece uykusuna geçer mi bilmiyorum ki. 1 ay sonra ise başlayacağım bi düzeni olsun istiyorum. Bende yorgunluktan sürekli hasta oluyorum 😭
Aselyaa Rubby çok geç yatiriyosiniz ondan çok yorgun olduğu için uyuyamiyor aynı biz gbi . Sabah 7 de uyaniyosa 9 gibi uyut sonra 12 gibi sonra 16:30 gibi uyut bidhaa 8 gibi yatır böyle böyle saatleroni takip et bu saatler geldiğinde kendisi sinyal verir zaten
Dilekbodur Rubby uyku ortamı loş ve sessiz mi? Sıcaklığı iyi mi bunlar da etki ediyor. Aç olmasın bi kere yoksa uzun uyuyamaz ya da altı temiz olsun mutlaka
Rubby Dilekbodur evet evet bınlara çok dikkat ediyorum hatta banyosunu akşam yapıyorum rahat uyusun diye ama başaramadım bir türlü cok üzülüyorum çünkü çok ağlıyor
Dilekbodur Rubby canım o zaman 8 gibi al yatağına ve mutlaka uyutmaya çalış zamanla uzayacaktır uyku süresi de