eylulpeker Merhaba Hanimlar. 1 aylik kizim var. Gaz yapmayan d vitamini ariyoruz . Bugun ocean 400 e basladik. Kullanan gaz yapmayan varni ?
Sarellem Bera-21 bazı bebeklerde gaz yapıyormuş. Ama içerisinde paraben var o yüzden temiz içerikli kullanıyoruz. Wellcare, ocean gibi.. dilerseniz eczaneden alabilirsiniz.
Ebrulig Devit birkex kullandım bebeğim inanılmaz huysuzlandı ocean kullanıyorum 1 aydır hiç öyle bir sorun yaşamadık
Kaan01 eylulpeker biZde onu kullanıyoruz gaz mı yapıyormş d vitaminleri 🤭 bilmiyordum bizimki çok gazlı ama ondan mı bilmiyorum
Elif-meva Bizde monovit d3 kullanıyoruz sağlık ocağının verdiği. Bizim de gazımız baya çoktu biogaia ve rezene tohumu çayıyla aştık çok şükür